Novou mediální agenturou společnosti online srovnávače pojištění Rixo se stane Knowmedia ze skupiny Knowlimits. Zajišťovat bude především plánování a nákup prostoru pro televizní kampaně. Rixo ze skupiny Emma Capital Jiřího Šmejce přesouvá na nového dodavatele svůj mediální rozpočet od ledna 2023, dosavadní mediální agenturou byla Médea.
Pro Knowmedia jde o dalšího nového velkého klienta, na příští dva roky získala mediální rozpočet skupiny autosalonů Emil Frey, jejíž hrubé mediální investice loni podle monitoringu Ad Intel činily 392 milionů Kč. V případě Rixa to bylo zhruba o tři čtvrtiny víc, tedy 672 milionů Kč.
„S Knowmedia jsme vyjednávali podmínky nákupu televize pro příští rok a ukázalo se, že jsou pro nás v mediální oblasti tím správným partnerem,“ uvedl marketingový ředitel Rixa Ondřej Hlásek.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
