Mediální rozpočet srovnávače pojištění Rixo přebírá Knowmedia

Spolupráce začne začátkem příštího roku, dosavadní mediální agenturou Rixa byla Médea.

Novou mediální agenturou společnosti online srovnávače pojištění Rixo se stane Knowmedia ze skupiny Knowlimits. Zajišťovat bude především plánování a nákup prostoru pro televizní kampaně. Rixo ze skupiny Emma Capital Jiřího Šmejce přesouvá na nového dodavatele svůj mediální rozpočet od ledna 2023, dosavadní mediální agenturou byla Médea.

Pro Knowmedia jde o dalšího nového velkého klienta, na příští dva roky získala mediální rozpočet skupiny autosalonů Emil Frey, jejíž hrubé mediální investice loni podle monitoringu Ad Intel činily 392 milionů Kč. V případě Rixa to bylo zhruba o tři čtvrtiny víc, tedy 672 milionů Kč.

„S Knowmedia jsme vyjednávali podmínky nákupu televize pro příští rok a ukázalo se, že jsou pro nás v mediální oblasti tím správným partnerem,“ uvedl marketingový ředitel Rixa Ondřej Hlásek.

Sdílejte