Mediální rozpočet Storcku získala Knowmedia

Výsledkem tendru je spolupráce v letech 2023 a 2024. Vítěz tendru vystřídá Mindshare.

Výběrové řízení místní pobočky producenta cukrovinek Storck Česká republika na mediální agenturu pro roky 2023 a 2024 vyhrála Knowmedia ze skupiny Knowlimits. Vystřídá dosavadní agenturu Mindshare. Knowmedia bude služby poskytovat všem značkám Storcku, tedy Merci, Merci Lovelies, Toffifee, Knoppers, Werther’s Original a dalším.

Výběrové řízení pro klienta organizoval mediální auditor Media Strategy, který do tendru přizval přední mediální agentury působící na českém trhu. Vedle Media Strategy měla organizaci výběrového řízení na starosti Ines Grunau, coby team lead mezinárodní procurementu Storcku, ve spolupráci s marketingovým manažerem pro Česko a Slovensko Pavlem Vojtou. „Ve valné většině hodnotících kritériích byla nabídka Knowmedia vyhodnocena jako nejlepší,“ uvedl Vojta.

Storck se desítky let zaměřuje na výrobu kvalitních cukrovinek a čokoládových specialit. Od svého založení v roce 1903 zůstává rodinným podnikem, který v současnosti patří mezi největší výrobce cukrovinek na světě. Jedinečné výrobky jeho značek se dodávají do více než 100 zemí po celém světě. Podle monitoringu Ad Intel dosáhly jejich hrubé mediální investice v roce 2021 v Česku 479 milionů Kč.

Sdílejte