
Libor Rys
Na nově vytvořenou pozici business development director do mediální skupiny A 11 nastupuje Libor Rys. Bude zodpovědný za rozvoj stávajícího portfolia a rovněž za vznik nové eventové agentury. Přichází z vydavatelství Premium Media Group, kde několik let působil jako head of sales. Předtím vedl obchodní oddělení A 11 a působil na různých obchodních pozicích v mediálních domech RF Hobby nebo Mladá fronta.
„Velký potenciál vidím v možnosti nabídnout realizaci klientských titulů nebo produkci specializovaných eventů,“ uvedl Rys, jehož prvním úkolem v nové roli bude příprava prémiových golf tour pod hlavičkou nově vznikající agentury. Má se podílet i na realizaci oborových ocenění a žebříčků, které doplní stávající eventy Advokátní kanceláře roku a Top ženy magazínu CEO.
A 11 v čele se spolumajitelem a ředitelem Alešem Zavoralem v posledních letech výrazně rozšiřuje své mediální aktivity. Loni zkompletovala síť bezplatných lokálních novin Náš region, letos v létě přikoupila celoplošnou Regionální televizi, kterou přejmenuje na Náš region TV a začne je obchodně nabízet společně.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
