Chcete-li dostávat náš populární jitřní zpravodaj i po 25. květnu, odklikněte nám souhlas, děkujeme.

Mediaresearch se mění na Nielsen Admosphere

Necelý rok poté, co ji koupil americký Nielsen, dostala česká výzkumná firma novou tvář.

Výzkumná agentura Mediaresearch mění od 1. června svůj název na Nielsen Admosphere. Děje se tak necelý rok poté, co americká výzkumná společnost Nielsen český Mediaresearch ovládla.

Logo přejmenované firmy Nielsen Admosphere

Logo přejmenované firmy Nielsen Admosphere

Admosphere je dceřinou firmou společnosti Mediaresearch, která se věnuje monitoringu reklamních výdajů. „Název Nielsen Admosphere jsme zvolili kvůli jednoznačnému přihlášení společného podniku ke skupině Nielsen. Mediaresearch z názvu vypadl proto, že Nielsen Media Research byl dříve brand, který Nielsen používal na jiný účel zejména v USA. Admosphere je již několik let pro nás důležitou a zavedenou značkou, která nyní bude pouze používána v širším smyslu,“ vysvětluje předsedkyně představenstva společnosti Tereza Šimečková.

Spolu s názvem mění firma i logo a další prvky své vizuální identity. “Nový logotyp Nielsen Admosphere pak vznikal ve spolupráci s americkými píáristy a právníky,” uvedla firma. Vizuálnímu stylu firmy má dál dominovat původní oranžová barva. V prezentačních materiálech Nielsen Admosphere pracuje s grafickými prvky, které vznikly při tvorbě webu www.nielsen-admosphere.cz ve spolupráci s ostravským studiem Moravio.

Nový styl Nielsen Admosphere: web

Nový styl Nielsen Admosphere: web


Nový styl Nielsen Admosphere: prezentace

Nový styl Nielsen Admosphere: prezentace


Nový styl Nielsen Admosphere: dokument

Nový styl Nielsen Admosphere: dokument


Nový styl Nielsen Admosphere: hlavičkový papír

Nový styl Nielsen Admosphere: hlavičkový papír