Výzkumná agentura Mediaresearch mění od 1. června svůj název na Nielsen Admosphere. Děje se tak necelý rok poté, co americká výzkumná společnost Nielsen český Mediaresearch ovládla.

Logo přejmenované firmy Nielsen Admosphere
Admosphere je dceřinou firmou společnosti Mediaresearch, která se věnuje monitoringu reklamních výdajů. „Název Nielsen Admosphere jsme zvolili kvůli jednoznačnému přihlášení společného podniku ke skupině Nielsen. Mediaresearch z názvu vypadl proto, že Nielsen Media Research byl dříve brand, který Nielsen používal na jiný účel zejména v USA. Admosphere je již několik let pro nás důležitou a zavedenou značkou, která nyní bude pouze používána v širším smyslu,“ vysvětluje předsedkyně představenstva společnosti Tereza Šimečková.
Spolu s názvem mění firma i logo a další prvky své vizuální identity. „Nový logotyp Nielsen Admosphere pak vznikal ve spolupráci s americkými píáristy a právníky,“ uvedla firma. Vizuálnímu stylu firmy má dál dominovat původní oranžová barva. V prezentačních materiálech Nielsen Admosphere pracuje s grafickými prvky, které vznikly při tvorbě webu www.nielsen-admosphere.cz ve spolupráci s ostravským studiem Moravio.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
