Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Mediaresearch: Televizní pořady z online archivů si pouští 13 % českých diváků

Televizi s podporou připojení k internetu mají 4 % domácností.

Ani ne sedmina českých diváků, konkrétně 13 % sleduje aspoň jedenkrát týdně televizní pořady v online archivech stanic. Živé vysílání si pouští 5,5 %. Televizní vysílání na mobilním telefonu si jednou do týdne zapne 0,4 % Čechů.

Ukázal to Kontinuální průzkum mezi respondenty staršími 4 let, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) realizuje společnost Mediaresearch.

Zjistilo se též, že ruku v ruce s postupnou digitalizací televizního vysílání jde obnova televizní vybavenosti českých domácností.

Bezmála 28 % televizních domácností vlastní více než jeden televizor. Alespoň jednu televizi s klasickou, skleněnou obrazovkou vlastní necelých 60 % domácností. Desetina domácností má aspoň jeden televizor s plazmovou obrazovkou a více než pětina vlastní televizor s rozlišením Full HD.

Více než polovina (53 %) domácností uvádí, že vlastní televizor se širokoúhlou obrazovkou, zobarzující v poměru 16:9. Standardní poměr stran 4:3 zmínilo 57 % domácností.

Televizi s podporou připojení k internetu uvedlo 4,2 % dotázaných.

Televizory v čeckých domácnostech. Zdroj: Mediaresearch pro ATO

Televizory v čeckých domácnostech. Zdroj: Mediaresearch pro ATO