A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

O sítě restaurací Modrý zub pečují Mediasharks

Digitální agentura Mediasharks se od září stará o sociální sítě a digitální komunikaci sítě restaurací s asijskou kuchyní Modrý zub, řídí její komunikaci na Instagramu a Facebooku. Dřív jednotlivé restaurace – na Andělu, v Jindřišské, Spálené a v Dlouhé – komunikovaly podle majitele Františka Ludačky vlastními silami, nově vše řeší agentura. Pro sítě tvoří obsah, připravila packaging jídla, připravuje mobilní aplikaci.

“Cíleně budujeme povědomí o značce jako takové a také rozšiřujeme komunitu a podporujeme její zapojení v dění okolo restaurací,” přiblížil Miroslav Kaška, který tým Mediasharks vede. Agentura přitom pracuje s lokálními mikroinfluencery, na obou zmíněných sítích využívá k reklamě různé formáty (animované úvodní fotografie, karusely, Facebook Canvas, Stories na Instagramu). “Vytvořili jsme si pro toto spojení gastronomie, designu, kreativy, práce s komunitou na sociálních sítích a využití přesného cílení pojem gastrosocial, který chceme dál rozvíjet,” říká Kaška.