Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

O sítě restaurací Modrý zub pečují Mediasharks

Digitální agentura Mediasharks se od září stará o sociální sítě a digitální komunikaci sítě restaurací s asijskou kuchyní Modrý zub, řídí její komunikaci na Instagramu a Facebooku. Dřív jednotlivé restaurace - na Andělu, v Jindřišské, Spálené a v Dlouhé - komunikovaly podle majitele Františka Ludačky vlastními silami, nově vše řeší agentura. Pro sítě tvoří obsah, připravila packaging jídla, připravuje mobilní aplikaci.

„Cíleně budujeme povědomí o značce jako takové a také rozšiřujeme komunitu a podporujeme její zapojení v dění okolo restaurací,“ přiblížil Miroslav Kaška, který tým Mediasharks vede. Agentura přitom pracuje s lokálními mikroinfluencery, na obou zmíněných sítích využívá k reklamě různé formáty (animované úvodní fotografie, karusely, Facebook Canvas, Stories na Instagramu). „Vytvořili jsme si pro toto spojení gastronomie, designu, kreativy, práce s komunitou na sociálních sítích a využití přesného cílení pojem gastrosocial, který chceme dál rozvíjet,“ říká Kaška.