Komunikační agenturu Mediasharks má na digitální marketing a sociální sítě distribuční společnost Falcon, která na tuzemském trhu šíří filmovou produkci amerických studií Disney a Sony Pictures. Mediasharks tak připravují veškerou online podporu zahraničním snímkům jako Avengers, Star Wars, Doctor Strange, Kráska a zvíře, Příchozí, Inferno, Hledá se Dory či Trainspotting 2, i českým jako Anděl Páně 2, včetně komunikace na sociálních sítích. Na kanálech Falconu na Facebooku, Instagramu a YouTube a k tomu na facebookové stránce Filmová zábava oslovují celkem přes 200.000 fanoušků.
Agentura používá lokalizovaný obsah s podklady od zmíněných studií. Mediaplány digitálních kampaní přitom pro jednotlivé filmové tituly připravuje na základě dat a průzkumů. „Klientovi doručujeme strategicky pojaté řešení včetně nápadů, které oslovují daný segment a přesně cílenou komunitu filmových fanoušků obsahem, který je pro ně relevantní,“ uvádí Miroslav Kaška, senior social media manager Mediasharks. Za Falcon spolupráci řídí marketingová manažerka Vladimíra Věprovská.
„Naším cílem je stát se hlavním a nejlepším týmem a partnerem v teritoriu střední Evropy v oblasti filmové zábavy. Pro náš tým je splněným snem pracovat na legendárních titulech od Marvela nebo Pixaru - týká se to jak grafiků a animátorů, tak i kodérů, filmy nás baví,“ podotýká David Martínek, creative director Mediasharks.