V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Mendlová, Jamrich a Megela přicházejí do Fragile

Digitální agentura Daniela Kafky a skupiny Etnetera Fragile hlásí tři nové posily.

Karolina Mendlová

Karolina Mendlová

Karolina Mendlová přichází z globální mediální agentury UM Worldwide ze skupiny IPG Mediabrands, kde měla na starosti klienty LG Electronics, Home Credit, Plzeňský Prazdroj nebo Vodafone. Ve Fragile posílí accoutský tým. „Agentura, ve které jsem působila, byla mnohdy svázána korporátními pravidly. U Fragile se mi líbí, že tomu tak není. Oceňuji firemní filozofii a celkové nastavení, kdy fungují jako jedna rodina,“ prohlásila.

Jakub Jamrich

Jakub Jamrich

Jakub Jamrich přichází z agentury Effectix.com jako social performance specialist. Věnovat se bude výkonnostním kampaním na sociálních sítích klientů se zaměřením na hlubší analytiku dat.

Ján Megela

Ján Megela

Ján Megela se po studiích designu se zaměřením na digitální média na University of Salford v Manchesteru začal realizovat v motion designu a po projektech na volné noze zakotvil v agentuře jako motion graphics designer.