Návštěvnost českého internetu bude od příštího roku zajišťovat americká společnost comScore. Podle informací Médiáře byli v dnešním hlasování představitelů Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) proti jen dva přítomní.
comScore bude měřit návštěvnost českých webů po tři roky, v letech 2012-2015. V tendru porazil polskou společnost Gemius, který byla s firmou Mediaresearch dosavadním realizátorem projektu měření NetMonitor.
comScore se v dubnu představil českému trhu [prohlédněte si prezentaci].

Internetové hovory z Hradu
Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Rozjíždí se Michaelův mashup
Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Jediná jarní novinka stanice
TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Střídá Jana Nevyhoštěného
Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Nejobsazenější z pěti kategorií
Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství

Vítězové druhé z pěti kategorií