Návštěvnost českého internetu bude od příštího roku zajišťovat americká společnost comScore. Podle informací Médiáře byli v dnešním hlasování představitelů Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) proti jen dva přítomní.
comScore bude měřit návštěvnost českých webů po tři roky, v letech 2012-2015. V tendru porazil polskou společnost Gemius, který byla s firmou Mediaresearch dosavadním realizátorem projektu měření NetMonitor.
comScore se v dubnu představil českému trhu [prohlédněte si prezentaci].

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Radní schválili pracovní smlouvu