Časopis pro čerstvé matky Betynka, který letos přešel z Mladé fronty do portfolia mediálních aktivit Daniela Křetínského (konkrétně pod vydavatelství CN Invest), se představuje v novém. Cena stostránkového měsíčníku klesla na polovinu, z dosavadních 39,90 Kč na 19,90. Titul chce zaujmout čtenářky i tím, že nově bude na titulní straně tisknout obrázky jejich dětí.
Novinky počínají lednovým vydáním, které je v prodeji od čtvrtka 29. prosince. To láká i přibaleným dárkem, porcí vanilkového sunaru. Časopis tiskne necelých 15.000 kusů, prodá 4.300, z toho necelých 1.700 činí předplatné, většinu tvoří pultový prodej. Šéfredaktorkou Betynky je Alice Rossi.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
