Z tištěného nákladu 50 tisíc výtisků prvního čísla Kondice prodáme 32 tisíc, odhaduje vydavatelství Easy Publishing, které titul zaměřený na péči o zdraví a životní styl uvedlo v papírové podobě 22. září.
Prodaný náklad Kondice neaudituje, neuvádí také strukturu prodejů. Pokud by se celkové číslo potvrdilo, titul by prakticky dorovnal náklad měsíčníku Blesk zdraví, lídra segmentu. Ten měl v srpnu necelých 33 tisíc prodaných výtisků.
Ostatní měsíčníky zaměřené na péči o zdraví - Moje zdraví (Mladá fronta), Fitstyl a Puls (Boremi invest), Zdraví (Časopisy 2005) - prodaný náklad též standardně neauditují.
Titul startoval v červnu webovou verzí Kondiceonline.cz, ta dosud oslovila 20 tisíc návštěvníků. Stránkou na Facebooku zatím zaujal 1600 lidí.
Do budoucna Kondice chystá pro podporu příjmů dárky na obálce či slevové akce.