Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Měsíčník Můj svět má speciál Pečeme na víkend

Pečeme na víkend, speciál měsíčníku Můj svět

Pečeme na víkend, speciál měsíčníku Můj svět

Měsíčník Můj svět - s podtitulem Časopis pro ženy, které nezapomněly číst - vydavatelství Bauer Media představuje svůj první speciál o vaření Pečeme na víkend. Ten je v prodeji od úterý 6. března, má 68 stran a prodává se - stejně jako mateřský titul - za 19,90 Kč. Nabízí recepty na pečení, včetně těch od známých lidí. „Všechny recepty jsou redakcí vyzkoušené a sestavené tak, aby je zvládly zkušené hospodyňky i úplné začátečnice,“ tvrdí šéfredaktorka Mého světa Tereza Netolická.

Můj svět startoval v srpnu 2016 jako vysokonákladový časopis pro ženy od 35 do 55 let, v tištěném nákladu 150.000 výtisků. Dnes se ho prodává zhruba 52.000 kusů, přičemž nejbližší konkurence Marianne a Svět ženy (oboje Burda Praha) prodá necelých 36.000, respektive 29.000 kopií. Výtisk Marianne nicméně stojí 69,90 Kč a Svět ženy 29,99 Kč, zatímco Můj svět se prodává jen za 19,90 Kč (a zaváděcí cena činila 12,90 Kč).