Měsíčník Strategie vydavatelství Mladá fronta opět v krátké době mění grafiku, také obsah a cenu - zlevňuje ze 139 na 69 Kč (konkurenční týdeník Economie Marketing & Media stojí 64 Kč, MarketingSalesMedia vycházející v Empresa Media od května 65 Kč). Časopis o 108 stranách vede Radek Polák. „Mottem Strategie je od nynějška ‚menší formát, větší hloubka‘,“ řekl Tomáš Skřivánek, v Mladé frontě šéf divize Euro E15.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli