Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Měsíčník Strategie změnil grafiku, logo i šéfredaktora

V čele titulu o reklamě a médiích Miroslav Honsů vystřídal Jana Müllera.

Nejstarší český časopis o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, měsíčník Strategie vydavatelství Mladá fronta po krátké době opět změnil podobu. Opustil propracované logo a z černo-červeno-bílé kombinace se převlékl do „podzimních“ odstínů hnědé.

Předchozí podoba Strategie

Předchozí podoba Strategie

Nová podoba Strategie

Nová podoba Strategie

Dvoustrana nové Strategie

Dvoustrana nové Strategie

Editorial nové Strategie. Pro čitelnější verzi rozklikněte

Editorial nové Strategie. Pro čitelnější verzi rozklikněte

Pozici šéfredaktora převzal už před několika týdny Miroslav Honsů, dosavadní šéfredaktor Jan Müller, který titulu šéfoval od ledna 2010, zůstává ve Strategii jako editor. Od loňského podzimu se věnuje jiným, lifestylovým titulům vydavatelství Mladá fronta Zen a Právo & Byznys.

V týmu Strategie, která se začátkem letoška proměnila z týdeníku na měsíčník, jsou dále zástupci šéfredaktora Jaromír Hasoň a Petr Kamenický a redaktoři Daniel Deyl a Jana Brassányová.

Zítra, v úterý 25. října podpoří Strategie novou podobu tištěného vydání konferencí o budoucnosti médií Vize 2012-2021.