V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Messenger zjednodušuje design a vrací se ke kořenům

Messengeru ubydou záložky. Z devíti zbydou pouze tři

Messenger výrazně zjednodušuje, snaží se opět soustředit na propojení lidí. Z devíti záložek zbydou pouze tři

Globální sociální síť Facebook představila čtvrtou verzi své chatovací aplikace Messenger. Hlavním cílem nové aktualizace je aplikaci především zjednodušit a personalizovat. Messenger tak přináší nové uspořádání a nástroje k vylepšení konverzací.

„V nedávném průzkumu nám 71 % lidí odpovědělo, že jednoduchost je pro ně v chatovací aplikaci absolutní priorita,“ vysvětluje Stan Chudnovsky, šéf Messengeru. Facebook se tak rozhodl zaměřit na jednoduchý design a vyzdvihnout hlavní účel aplikace - propojovat lidi. V nové verzi Messengeru proto uživatelé nenajdou současných devět různých nabídek na horní a spodní liště, ale pouze tři: Konverzace, Lidé a Objevujte, která pod sebe shrne všechny ostatní nástroje. Nástroj fotoaparát se pak přesune do horního rohu, vedle ikony pro nové zprávy.

Další novinka potěší milovníky barevných konverzací. Messenger totiž představí i možnost kombinovat různé barvy a využít v konverzaci barevných přechodů. 

Místo klasických barev si mohou uživatelé v konverzacích nastavit barevné gradienty

Místo klasických barev si lze v konverzacích nastavit gradienty

Zatímco tyto nástroje bude společnost spouštět globálně v následujících týdnech, další se mezi uživatele dostanou později. Mezi takové bude patřit například i nástroj noční režim, tedy zobrazení aplikace na černém pozadí.