Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Pojišťovna MetLife si na PR vybrala Mollo

PR Mollo střídá PR.Konektor, bude pracovat na korporátní i produktové komunikaci.

Životní pojišťovna MetLife uzavřela výběrové řízení na nového dodavatele PR služeb. „Šlo o uzavřený tendr, do kterého bylo na základě referencí pozváno
sedm PR agentur.  Vítězem se stala agentura PR Mollo,“ uvedla Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife.

Spolupráce v oblasti korporátní i produktové komunikace začne ještě v tomto měsíc.  V minulosti pro MetLife pracovala agentura PR.Konektor.

Pojišťovna MetLife začala na českém trhu působit na podzim roku 1992 pod názvem První americko-česká pojišťovna. Jejím zakladatelem byla společnost Alico (American Life Insurance Company). Veřejnosti byla společnost na trhu představena pod značkou „Amcico“K 1. listopadu 2010 se pojišťovna stala součástí americké pojišťovny MetLife, a začala tak v Česku poskytovat své služby životního a úrazového pojištění pod novou obchodní značkou „MetLife“. 

V roce 2015 se MetLife pojišťovna sloučila s irskou společností MetLife Europe Limited, která je členem skupiny MetLife a byla založena v Irsku. Část pojistného kmene neživotního pojištění byla k 1. dubnu 2015 převedena na společnost MetLife Europe Insurance Limited, která je rovněž součástí skupiny MetLife a byla založena v Irsku.