Deník Metro spustil v květnu kampaň pod sloganem „Jsou věci, o které se podělíte“. Kampaň probíhá formou inzerce v lifestylových magazínech vydavatelství Hachette Filipacchi, ve vysokonákladových titulech vydavatelství Bauermedia.
Dále bude kampaň podpořena imagovou rozhlasovou kampaní na regionálních a celoplošných rádiích, v televizi Prima formou sponzoringu vybraných pořadů a plakáty na distribučních stojanech deníku v pražské metropoli.
Koncept a kreativa kampaně vznikly inhouse v centrálním marketingu mediální skupiny Mafra.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden