Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Metropol TV uvede nový program kampaní Praha letí, od exmanažerů televize Pětka

Pražská televize Metropol vydavatelství Mladá fronta uvede 1. září kampaň, která má podpořit nové, podzimní programové schéma. Také to startuje 1. září. O něm Metropol zatím neřekl podrobnosti.

Jiří Haramul. Foto: TV Pětka

Jiří Haramul. Foto: TV Pětka

Kampaň vznikla in-house, jejími autory jsou Jiří Haramul a Ludvík Franc. Ti byli členy vedení zkrachovalé TV Pětka, mladší sesterské stanice Metropolu, která vysílala od loňského 15. října do letošního 4. února. Haramul šéfoval marketingu Pětky, Franc byl šéf kreativy a self-promotion. Haramul teď vede marketing Metropolu.

Nová kampaň Metropolu s mottem Praha letí a doslovnými vizuály poběží ve všech mediatypech, především pak v tisku a na webu. Tvořit ji budou obrázky, kterým dominují moderátoři Metropolu vznášející se nad jednotlivými typickými místy metropole.

„Při kreativním konceptu kampaně jsme vycházeli ze základní myšlenky: televize Metropol TV je pražská televize, která je o Praze a je pro Prahu a její obyvatele. Praha je jedinečným místem pro život, je středem dění a rozvíjejícím se centrem kultury. Praha, jednoduše symbolicky vyjádřeno, letí,“ vysvětluje šéf televize Karel Polcar.

Jakub Mardešič

Jakub Mardešič v reklamě Metropolu

Lenka Vacvalová a Veronika Hong v reklamě Metropolu

Lenka Vacvalová a Veronika Hong v reklamě Metropolu

Hana Burdová v reklamě Metropolu

Hana Burdová v reklamě Metropolu

Petra Slancová v reklamě Metropolu

Petra Slancová v reklamě Metropolu

Hana Kynychová v reklamě Metropolu

Hana Kynychová v reklamě Metropolu

Barbora Sedláčková v reklamě Metropolu

Barbora Sedláčková v reklamě Metropolu