Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Metrostav pokračuje s Media Buyers a Aspen.PR

Palmovka Open Park. Foto: Metrostav Development

Palmovka Open Park. Foto: Metrostav Development

Společnost Metrostav Development prodloužila spolupráci s mediální agenturou Media Buyers a PR agenturou Aspen.PR i na letošní rok. Agentura Media Buyers Lukáše Chmely tak bude pokračovat v kampaních jako na komerční administrativní projekt Palmovka Open Park, tak pro rezidenční developerský projekt Rezidence Hadovitá, který roste na Praze 4. Aspen.PR Michala Hoblíka bude pokračovat v zajištění služeb public relations a media relations pro Palmovka Open Park. S Media Buyers dělá Metrostav Development několik let, s Aspen.PR od loňska. Marketing Metrostav Development řídí Olga Klicperová.