Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Metrostav pokračuje s Media Buyers a Aspen.PR

Palmovka Open Park. Foto: Metrostav Development

Palmovka Open Park. Foto: Metrostav Development

Společnost Metrostav Development prodloužila spolupráci s mediální agenturou Media Buyers a PR agenturou Aspen.PR i na letošní rok. Agentura Media Buyers Lukáše Chmely tak bude pokračovat v kampaních jako na komerční administrativní projekt Palmovka Open Park, tak pro rezidenční developerský projekt Rezidence Hadovitá, který roste na Praze 4. Aspen.PR Michala Hoblíka bude pokračovat v zajištění služeb public relations a media relations pro Palmovka Open Park. S Media Buyers dělá Metrostav Development několik let, s Aspen.PR od loňska. Marketing Metrostav Development řídí Olga Klicperová.