
Dynamických ploch společnosti MetroZoom je v metru už 70, celkem v 41 stanicích
MetroZoom, poskytovatel reklamních ploch v prostředí pražské podzemní dráhy, dál rozšiřuje svou síť digitálních nosičů CLV. Od tohoto týdne jich nabízí už 70. „V září 2020 jsme spouštěli prvních 32 těchto ploch ve 21 stanicích, nyní už 70 kusy pokrýváme 41 stanic metra,“ vyčíslil Michal Tichý, obchodní ředitel společnosti MetroZoom. „O digitální CLV v metru je mezi klienty obrovský zájem od samého začátku,“ doplnil.
MetroZoom, dceřiná firma jedničky na trhu s venkovní reklamou BigBoard, funguje zhruba dva roky, od léta 2019. Zpočátku měla v nabídce celkem šest předdefinovaných podmnožin reklamních ploch. V poslední době pak nabízela tři sítě, a to Centrum, Shopping a Max. Nyní k nim přidává další, nazvanou Max Plus. „Nabídne na 50 digitálních CLV ve 41 stanicích metra téměř milion spotů za 15 dní,“ přibližuje Michal Tichý.
Digitální CLV v metru klientům nabízí i nové možnosti pro prezentaci jejich produktů a značek, včetně plánování a nasazování jejich kampaní. „Naší vizí je z digitálních CLV vytvářet chytré digitální online bannery ve venkovním prostředí, a poskytnout tak klientům téměř neomezené spektrum jejich kreativního využití a cílení,“ doplňuje ředitel MetroZoom.
Digitální plochy umožňují konkrétně nasazování spotů a přenos informací v reálném čase, dynamické a automatické nasazování spotů podle aktuálního počasí nebo i synchronizaci s vlastním webem a promítání produktů z e-shopu do připraveného vizuálu, včetně úpravy jejich ceny a dalších informací, opět v reálném čase. Dynamické plochy pro své outdoorové kampaně už využily Sazka, Kooperativa či Wolt.

Pro klienta Sazkabet připravil MetroZoom kampaň, během níž se na digitálních CLV v reálném čase zobrazovaly živě přenosy stavu fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu

V kampani rozvozu Wolt se na digitálních CLV dynamicky a automaticky měnily motivy kampaně podle toho, zda zrovna svítilo slunce, byl déšť, bouřka nebo byla venku konkrétní teplota

V kampani rozvozu Wolt se na digitálních CLV dynamicky a automaticky měnily motivy kampaně podle toho, zda zrovna svítilo slunce, byl déšť, bouřka nebo byla venku konkrétní teplota

Kampaň měnící se v závislosti na počasí využila i pojišťovna Kooperativa
MetroZoom spadá pod BigBoard, který je většinovým majitelem Médiáře

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák
