Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Meziroční nárůst útrat za televizi zpomaluje

Největšími inzerenty bylo v dubnu tradiční trio Henkel, Unilever, Procter & Gamble.

Tuzemský trh s reklamou v dubnu zastavil zpomalování svého letošního růstu - v lednu vzrostl meziročně o 18 %, v únoru o 17 %, v březnu o 16 %, v dubnu shodně o 16 %. Celkově se zatím letos v českých médiích proinzerovalo o 21 % peněz víc než loni, v prvním čtvrtletí to přitom bylo o 24 % víc. Za zpomalení růstu může především televize, i tak ale zaznamenává 15% meziroční růst a je inzertně nejsilnějším mediatypem. Proteklo přes ní letos 12,4 miliardy Kč, z celkových 21,3 miliard. Jde o ceníkové ceny z pravidelného monitoringu Nielsen Admosphere – ukazují trend, skutečné příjmy z reklamy bývají nižší.

Ceníková hodnota reklamního hodnotu, duben 2016