Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

MF Dnes, LN a Metro dnes vyšly s prázdnými titulními stranami. Je to inzerce IKEA

“Dnes nic nového. Kromě katalogu IKEA.” To je jediná “zpráva”, kterou dnes placené deníky mediální skupiny Mafra Mladá fronta Dnes a Lidové noviny i bezplatné Metro daly na své titulní strany. Prodaly je švédskému prodejci nábytku IKEA, kvůli propagaci jeho nového sortimentu.

Inzerce IKEA v denících mediální skupiny Mafra. Foto: Miroslav Čepický, Ondřej Aust

Inzerce IKEA v denících mediální skupiny Mafra. Foto: Miroslav Čepický, Ondřej Aust

Agresivní reklama má formát čtyřstrany, zvláštního sešitu, do něhož jsou zabaleny dnešní výtisky novin ve standardní úpravě. Taková kampaň není v českém tisku běžná, kvůli tomu – a i proto, že je tak agresivní – bývá také drahá.

V květnu ji v luxusnější formě – na stříbřitém, tužším papíře – využila v Hospodářských novinách automobilka Volkswagen k propagaci nového modelu.