Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

MF Dnes, LN a Metro dnes vyšly s prázdnými titulními stranami. Je to inzerce IKEA

„Dnes nic nového. Kromě katalogu IKEA.“ To je jediná „zpráva“, kterou dnes placené deníky mediální skupiny Mafra Mladá fronta Dnes a Lidové noviny i bezplatné Metro daly na své titulní strany. Prodaly je švédskému prodejci nábytku IKEA, kvůli propagaci jeho nového sortimentu.

Inzerce IKEA v denících mediální skupiny Mafra. Foto: Miroslav Čepický, Ondřej Aust

Inzerce IKEA v denících mediální skupiny Mafra. Foto: Miroslav Čepický, Ondřej Aust

Agresivní reklama má formát čtyřstrany, zvláštního sešitu, do něhož jsou zabaleny dnešní výtisky novin ve standardní úpravě. Taková kampaň není v českém tisku běžná, kvůli tomu - a i proto, že je tak agresivní - bývá také drahá.

V květnu ji v luxusnější formě - na stříbřitém, tužším papíře - využila v Hospodářských novinách automobilka Volkswagen k propagaci nového modelu.