„Dnes nic nového. Kromě katalogu IKEA.“ To je jediná „zpráva“, kterou dnes placené deníky mediální skupiny Mafra Mladá fronta Dnes a Lidové noviny i bezplatné Metro daly na své titulní strany. Prodaly je švédskému prodejci nábytku IKEA, kvůli propagaci jeho nového sortimentu.
Agresivní reklama má formát čtyřstrany, zvláštního sešitu, do něhož jsou zabaleny dnešní výtisky novin ve standardní úpravě. Taková kampaň není v českém tisku běžná, kvůli tomu - a i proto, že je tak agresivní - bývá také drahá.
V květnu ji v luxusnější formě - na stříbřitém, tužším papíře - využila v Hospodářských novinách automobilka Volkswagen k propagaci nového modelu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval