Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

MF Dnes a LN opět prodaly své titulní strany, po nábytku a likéru teď kampani za dobro

Redakční obsah ustoupil placenému sdělení už potřetí za dva měsíce.

Doplněno v pondělí 11.30

S téměř čistými titulní stranami se v krátké době už podruhé objevily dnes na stáncích deníky Mladá fronta Dnes a Lidové noviny. Obsah ustoupil placenému sdělení z idealistické kampaně podnikatele Karla Janečka, stejně jako když tituly před dvěma měsíci prodaly agresivní inzerci na přebalu prodejci nábytku Ikea a před dvěma týdny likérce Rémy-Cointreau. Janečkova inzerce zahalila také sobotní Právo.

Janečkova kampaň v denících skupiny Mafra

Janečkova kampaň v denících skupiny Mafra

Janečkova kampaň v denících skupiny Mafra

Janečkova kampaň v deníku MF Dnes

Janečkova kampaň v deníku Lidové noviny

Janečkova kampaň v deníku Lidové noviny

Sdělení „Kolik nás je?“ je dvanáctým komunikátem kampaně Vlny evoluce, kterou Janeček, mimo jiné zakladatel Nadačního fondu proti korupci, v úterý představil v Praze. Láká na turné po velkých městech republiky, čímž hodlá nastartovat obnovu české společnosti.

Kampaň probíhající pod hlavičkou občanského sdružení Pozitivní evoluce, začala 8. října celostránkovými inzeráty ve čtyřech tuzemských denících MF Dnes, Lidové noviny, Metro a Blesk a spoty před zprávami na televizi Nova.

Janeček do ní dosud investoval řádově desítky milionů kroun. „Rozhodně to nejsou vyhozené peníze. Stojí mi to za to, abych zjistil, ‘kolik nás je’, myslím tím pozitivně smýšlejících lidí v České republice,“ podotkl tento týden.