Do digitální agentury Taste se vrací Michael Koch, který tam v letech 2017 až 2020 působil jako senior project manager a mimo jiné zakládal agenturní blog o digitálním marketingu Digichef. Nyní přichází na pozici head of business, aby převzal odpovědnost za obchodní výsledky firmy. V minulých letech působil jako account director v PR agentuře AC&C a jako senior project manager v marketingové agentuře Neologic.
Se svým týmem má teď v Taste vytvářet pro klienty komplexní řešení, tvořená z dílčích oborů online marketingu, jako jsou SEO, PPC, analytika, sociální sítě, kreativa a UX, a dodávat tak strategie na míru, které mají přinášet prokazatelné výsledky pro byznys. „Moje práce je vytvářet synergické partnerství mezi námi a týmy klientů. Na jejich straně skrze marketing a na té naší skrze tým project a account managerů,“ popisuje.
„V tuto chvíli probíráme hlavně nové směřování našeho business oddělení, co spojit, co rozdělit, co nastavit líp. Zabýváme se myšlenkou nového konceptu práce našich projektových manažerů,“ říká Sandra Gligić, chief business officer, která bude s Kochem pracovat na denní bázi v rámci finančních výsledků Taste. Ředitelem agentury je Jan Makovička.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
