Digitální agentura In creative, která má v portfoliu klienty jako Husky, Izomat, Internorm nebo KitchenAid, navazuje spolupráci s externím investorem. Je jím Michael Rostock-Poplar, známý například z pořadu Den D, který ve firmě získává podíl 5 %.
„Naším cílem je neustále růst a posunout se mezi špičku mezi českými agenturami. Proto jsme se rozhodli spojit síly se zkušeným partnerem, který nám přinese kromě kapitálu i nové možnosti, jak oslovit další zájemce o naše služby,” uvedl šéf In creative Jakub Horáček, který stojí v čele firmy od jejího založení v roce 2014 a zůstává jejím většinovým majitelem. S investorem agentura plánuje rozšíření portfolia služeb, rozšíření týmu a růst v oblasti znalostí i zkušeností.
„Jsem známý tím, že mám rád Moraváky, protože jsou pracovití a u In creative tomu není jinak. Zaujal mě jejich profesionální přístup, inovace a procesy. Nejde jen o klasické online kreativce, ale o lidi orientované na data a skutečné výsledky. A to mě vždycky baví,“ uvedl Rostock-Poplar.
Strategie In creative je dlouhodobě postavená na komplexním přístupu ke klientům a schopnostech obsáhnout veškerou digitální i offline prezentaci značek. „Zakladatelé firmy odvedli velký kus práce a já nebudu směr agentury nijak měnit. Pomůžu s doporučením, ale jinak sázím na stávající tým, že svou prací a přístupem dokáže zaujmout kohokoli a uspět v jakémkoli tendru,” upřesnil svou roli investor. Právě po vyhraném tendru rozšířila nedávno klientské řady In creative další značka Lomax.