
Investor Michael Rostock-Poplar vstupuje do brněnské agentury In creative
Digitální agentura In creative, která má v portfoliu klienty jako Husky, Izomat, Internorm nebo KitchenAid, navazuje spolupráci s externím investorem. Je jím Michael Rostock-Poplar, známý například z pořadu Den D, který ve firmě získává podíl 5 %.
„Naším cílem je neustále růst a posunout se mezi špičku mezi českými agenturami. Proto jsme se rozhodli spojit síly se zkušeným partnerem, který nám přinese kromě kapitálu i nové možnosti, jak oslovit další zájemce o naše služby,” uvedl šéf In creative Jakub Horáček, který stojí v čele firmy od jejího založení v roce 2014 a zůstává jejím většinovým majitelem. S investorem agentura plánuje rozšíření portfolia služeb, rozšíření týmu a růst v oblasti znalostí i zkušeností.
„Jsem známý tím, že mám rád Moraváky, protože jsou pracovití a u In creative tomu není jinak. Zaujal mě jejich profesionální přístup, inovace a procesy. Nejde jen o klasické online kreativce, ale o lidi orientované na data a skutečné výsledky. A to mě vždycky baví,“ uvedl Rostock-Poplar.
Strategie In creative je dlouhodobě postavená na komplexním přístupu ke klientům a schopnostech obsáhnout veškerou digitální i offline prezentaci značek. „Zakladatelé firmy odvedli velký kus práce a já nebudu směr agentury nijak měnit. Pomůžu s doporučením, ale jinak sázím na stávající tým, že svou prací a přístupem dokáže zaujmout kohokoli a uspět v jakémkoli tendru,” upřesnil svou roli investor. Právě po vyhraném tendru rozšířila nedávno klientské řady In creative další značka Lomax.

Tým brněnské agentury In creative. Celkově čítá na 30 specialistů na online marketing

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
