Novým managing partnerem brněnské digitální agentury Cognito je od května Michaela Luňáčková, která od léta 2021 byla marketingovou ředitelkou firmy. Do Cognita přišla v létě 2020 s úkolem reorganizovat marketingové oddělení a řídit vlastní marketing značky. Od léta 2021 zastávala pozici marketingové ředitelky a zásadně přispěla k rychlému růstu agentury v uplynulých dvou letech. Firma loni dosáhla obratu 27,5 milionu Kč. Teď Luňáčková získává podíl 6,5 % v Cognitu a 30 % v dceřiné agentuře Cognito Works a má za úkol řídit jejich strategický rozvoj a expanzi.
Většinovým vlastníkem Cognita zůstává šéf a zakladatel Jan Janča, dosud držel 100 % poté, co předloni odkoupil těsně minoritní podíl od skupiny Natland. „Michaela k nám přišla jako odborník na digitální marketing, ale za bezmála tři roky v agentuře ukázala, že je především špičkový a výkonný manažer. Proto jsem rád, že přijala moji nabídku a stala se novým řídícím společníkem agentury a nově vznikajícího holdingu,“ uvedl Janča, který bude v agentuře dále zodpovědný především za divizi e-commerce a zakázkového vývoje softwaru.
„Tento rok nás čeká vytvoření holdingové struktury a expanze softwarové divize do zahraničí,“ doplnila Luňáčková. Ta v minulosti působila na pozici client partner v agentuře Business Factory, spolupracuje na marketingu projektů Vysokého učení technického v Brně a v minulosti se starala také o komunikaci festivalu Prototyp.
Cognito je na trhu 15 let, v brněnské a pražské pobočce má celkem 29 lidí a stará se o klienty, mezi které patří Active Radio (Evropa 2 a Youradio Talk), ČSOB, Chytrá lékárna nebo Emco.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
