Novým managing partnerem brněnské digitální agentury Cognito je od května Michaela Luňáčková, která od léta 2021 byla marketingovou ředitelkou firmy. Do Cognita přišla v létě 2020 s úkolem reorganizovat marketingové oddělení a řídit vlastní marketing značky. Od léta 2021 zastávala pozici marketingové ředitelky a zásadně přispěla k rychlému růstu agentury v uplynulých dvou letech. Firma loni dosáhla obratu 27,5 milionu Kč. Teď Luňáčková získává podíl 6,5 % v Cognitu a 30 % v dceřiné agentuře Cognito Works a má za úkol řídit jejich strategický rozvoj a expanzi.
Většinovým vlastníkem Cognita zůstává šéf a zakladatel Jan Janča, dosud držel 100 % poté, co předloni odkoupil těsně minoritní podíl od skupiny Natland. „Michaela k nám přišla jako odborník na digitální marketing, ale za bezmála tři roky v agentuře ukázala, že je především špičkový a výkonný manažer. Proto jsem rád, že přijala moji nabídku a stala se novým řídícím společníkem agentury a nově vznikajícího holdingu,“ uvedl Janča, který bude v agentuře dále zodpovědný především za divizi e-commerce a zakázkového vývoje softwaru.
„Tento rok nás čeká vytvoření holdingové struktury a expanze softwarové divize do zahraničí,“ doplnila Luňáčková. Ta v minulosti působila na pozici client partner v agentuře Business Factory, spolupracuje na marketingu projektů Vysokého učení technického v Brně a v minulosti se starala také o komunikaci festivalu Prototyp.
Cognito je na trhu 15 let, v brněnské a pražské pobočce má celkem 29 lidí a stará se o klienty, mezi které patří Active Radio (Evropa 2 a Youradio Talk), ČSOB, Chytrá lékárna nebo Emco.