
Michaela Procházková
Michaela Procházková, dosavadní key account manažerka agentury AC&C PR, byla k 1. červnu jmenována account directorkou. V agentuře pracuje od roku 1999, umí interní, CSR, korporátní a produktovou komunikaci. Během svého působení v agentuře řídila zakázky klientů z oblasti automotive, financí, informačních technologií, rychloobrátkového zboží či gastra.
Mezi její aktuální projekty patří krizová komunikace v souvislost s pádem Sberbank a vyplácením náhrad pojištěných vkladů, nastavení nových směrů v interní komunikaci klienta Savencia Fromage & Diary či zahájení externí komunikace výrobce svítidel Zumtobel Group.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Proč se odchází z médií
Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Čerstvá data o sociálních sítích