
Michaela Procházková
Michaela Procházková, dosavadní key account manažerka agentury AC&C PR, byla k 1. červnu jmenována account directorkou. V agentuře pracuje od roku 1999, umí interní, CSR, korporátní a produktovou komunikaci. Během svého působení v agentuře řídila zakázky klientů z oblasti automotive, financí, informačních technologií, rychloobrátkového zboží či gastra.
Mezi její aktuální projekty patří krizová komunikace v souvislost s pádem Sberbank a vyplácením náhrad pojištěných vkladů, nastavení nových směrů v interní komunikaci klienta Savencia Fromage & Diary či zahájení externí komunikace výrobce svítidel Zumtobel Group.

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere