
Michaela Procházková
Michaela Procházková, dosavadní key account manažerka agentury AC&C PR, byla k 1. červnu jmenována account directorkou. V agentuře pracuje od roku 1999, umí interní, CSR, korporátní a produktovou komunikaci. Během svého působení v agentuře řídila zakázky klientů z oblasti automotive, financí, informačních technologií, rychloobrátkového zboží či gastra.
Mezi její aktuální projekty patří krizová komunikace v souvislost s pádem Sberbank a vyplácením náhrad pojištěných vkladů, nastavení nových směrů v interní komunikaci klienta Savencia Fromage & Diary či zahájení externí komunikace výrobce svítidel Zumtobel Group.

Nová značka přijde v dubnu
Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Poslechněte si debatu
Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?

Poslechněte si nový rozhovor