Novým šéfem kreativní agentury Etnetera Motion se k 1. březnu stal Michal Bubeníček, který dosud v agentuře působil jako strategy director. Po osmi letech tak střídá Václava Peterku. Ten přechází na novou pozici v mateřské Etnetera Group. „Úspěšný tandem Michala a Václava vybudoval z Etnetera Motion druhou největší firmu v naší skupině. Ta se stala ambasadorem strategické digitální komunikace pro významné brandy na českém trhu,“ prohlásil Martin Palička, šéf Etnetera Group.
Bubeníček mění přístup k vedení společnosti a chce se víc zapojovat do klíčových projektů nejen jako ředitel, ale i jako kreativní stratég. Chce tak přispívat k rozvoji služeb a klientů agentury. Proto také zužuje její management a do jednoho týmu spojuje kreativce s designéry.
Počítá také s větším zapojením se do projektů mateřské technologické skupiny Etnetera Group a tím i s posílením společného portfolia. „Zapojení nových technologií do marketingové komunikace pro nás bylo a je klíčovou výhodou nejen na českém trhu. Umíme pracovat s novými nástroji využívající strojové učení, rozšířenou realitu nebo virtuální realitu. Dál také tvoříme systémy pro digitální vzdělávání,“ říká k tomu. „Zároveň posilujeme kompetenci kreativní strategie, která hraje čím dál větší roli v komunikaci, vzhledem k přehlcenosti informační sféry kolem nás.“
Mezi stávající klienty agentury patří Škoda Auto, Innogy, Rossmann, MSD, Nivea, Eucerin či Hero Czech.
Bubeníček také plánuje dál spolupracovat s agenturním týmem v Sydney, kde úspěšně realizoval několik projektů a kde stále vidí nové příležitosti.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
