Michal Bubeníček střídá Václava Peterku v čele Etnetera Motion

Michal Bubeníček byl dosud strategy director. Václav Peterka přechází do Etnetera Group.

Václav Peterka a Michal Bubeníček

Václav Peterka (vlevo) a Michal Bubeníček spolu v roce 2012 založili agenturu pod střechou Etnetera Group. Z počátku malý, ryze digitální tým, zaměřující se především na multimediální projekty pro Škodovku a Niveu, vyrostl a stal se druhou největší firmou ve skupině Etnetera Group. "Vašek byl původně projekťák s kodérským přesahem. Já spíše markeťák s grafickým přesahem. Díky tomu jsme měli dobře rozhozené role ve vedení agentury.  Vašek se staral o agendu CEO, finance a personální řízení a já jsem se spíše zaměřoval na rozvoj našich služeb, jejich kvalitu a nový byznys," shrnuje dosavadní spolupráci Michal Bubeníček. Foto: Etnetera Motion

Novým šéfem kreativní agentury Etnetera Motion se k 1. březnu stal Michal Bubeníček, který dosud v agentuře působil jako strategy director. Po osmi letech tak střídá Václava Peterku. Ten přechází na novou pozici v mateřské Etnetera Group. „Úspěšný tandem Michala a Václava vybudoval z Etnetera Motion druhou největší firmu v naší skupině. Ta se stala ambasadorem strategické digitální komunikace pro významné brandy na českém trhu,“ prohlásil Martin Palička, šéf Etnetera Group.

Bubeníček mění přístup k vedení společnosti a chce se víc zapojovat do klíčových projektů nejen jako ředitel, ale i jako kreativní stratég. Chce tak přispívat k rozvoji služeb a klientů agentury. Proto také zužuje její management a do jednoho týmu spojuje kreativce s designéry.

Počítá také s větším zapojením se do projektů mateřské technologické skupiny Etnetera Group a tím i s posílením společného portfolia. „Zapojení nových technologií do marketingové komunikace pro nás bylo a je klíčovou výhodou nejen na českém trhu. Umíme pracovat s novými nástroji využívající strojové učení, rozšířenou realitu nebo virtuální realitu. Dál také tvoříme systémy pro digitální vzdělávání,“ říká k tomu. „Zároveň posilujeme kompetenci kreativní strategie, která hraje čím dál větší roli v komunikaci, vzhledem k přehlcenosti informační sféry kolem nás.“

Mezi stávající klienty agentury patří Škoda Auto, Innogy, Rossmann, MSD, Nivea, Eucerin či Hero Czech. 

Bubeníček také plánuje dál spolupracovat s agenturním týmem v Sydney, kde úspěšně realizoval několik projektů a kde stále vidí nové příležitosti. 

Sdílejte