Michal Jordan opouští Nielsen Admosphere, Tereza Šimečková se stahuje z vedení

Odchod zakladatelů z čela české firmy završuje integraci do globální struktury Nielsenu.

Tereza Šimečková a Michal Jordan

Tereza Šimečková a Michal Jordan

Česká pobočka výzkumné společnosti Nielsen, firma Nielsen Admosphere, dokončila integraci do globální struktury. Tereza ŠimečkováMichal Jordan, dosavadní spolumajitelé firmy, která začínala v roce 2001 pod názvem Mediaresearch, se stahují z vedení. Šimečková se přesunuje na pozici předsedkyně dozorčí rady, Jordan na konci února firmu zcela opustí. Nielsen v roce 2014 získal v Mediaresearch těsnou většinu 51 %, před rokem pak dokoupil zbývajících 49 %.

Jako managing director Nielsen Admosphere bude působit Petr Matyáštík, dosavadní provozní ředitel. Jakub Vidner zůstává šéfem softwarového produktu Adwind Kite, který agenturám zprostředkovává data o mediálním publiku a inzertních výdajích. Oba se navíc stanou novými členy představenstva a nahradí Jordana a Šimečkovou. Ta ze své nové neexekutivní pozice plánuje spolu s Matyáštíkem a Vidnerem pracovat hlavně na implementaci připravovaných rozšíření produktu AdCross (jednotné měření televize a internetu) pro české televizní skupiny.

Petr Matyáštík

Petr Matyáštík

Jakub Vidner

Jakub Vidner

Kromě toho se ve vedení společnosti rozdělí struktury commercial na oblasti sales a client service. Oblast klientského servisu zastřeší Hana Friedlaenderová, za prodej - především monitoringu reklamních investic Ad Intel - je zodpovědný Marek Zámečník.

Pozici ředitele Ad Intel po 13 letech opustil Tomáš Hynčica, který přešel do vlastní agentury Ressolution Group, zaměřené na marketingové a mediální výzkumy a datovou analýzu, s vlastní tazatelskou sítí i studiem pro telefonické dotazování (CATI). Ressolution Group přitom pro Nielsen Admosphere zůstává výhradním dodavatelem.