O čem také byla řeč
- Jak CzechCrunch na webu pojímá strukturu obsahu a konkrétní témata?
- Co znamená cíl CzechCrunche stát se Seznamem pro moderního člověka?
- Proč pomáhá, když je šéfredaktor zároveň spolumajitelem média?
- Jak CzechCrunch přistupuje k inzerci? A konkrétně k pracovní inzerci?
- Bude CzechCrunch psát i o politice? A pozor: přikročí ke změně názvu?
O tom i o mnohém dalším mluví Michal Ptáček a Ondřej Holzman v podcastu Médiáře.
Poslouchejte v Google Podcasts
Podcast Médiáře k vám přichází každou středu. Rozmlouváme v něm s výraznými aktéry českých médií, reklamy i marketingu.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
