Michal Ptáček & Ondřej Holzman: „CzechCrunch připravuje placenou klubovou zónu CC+“

Čerstvě redesignovaný obsahový web CzechCrunch hodlá brzy přijít se speciální nabídkou za předplatné. „Nechceme přitom jít cestou klasického paywallu. V rámci placeného obsahu věříme v členství, klub, nonstop přístup do sekce výhod,“ říkají Michal Ptáček, zakladatel a vydavatel CzechCrunche, a šéfredaktor Ondřej Holzman. V aktuálním podcastu Médiáře popisují, čím vším se jim podařilo vybudovat úspěšné vydavatelství pro internetovou dobu a komunitu kolem něj. A také zvažují, jestli název zavedené mediální značky zjednoduší.

 

O čem také byla řeč

  • Jak CzechCrunch na webu pojímá strukturu obsahu a konkrétní témata?
  • Co znamená cíl CzechCrunche stát se Seznamem pro moderního člověka?
  • Proč pomáhá, když je šéfredaktor zároveň spolumajitelem média?
  • Jak CzechCrunch přistupuje k inzerci? A konkrétně k pracovní inzerci?
  • Bude CzechCrunch psát i o politice? A pozor: přikročí ke změně názvu?

O tom i o mnohém dalším mluví Michal PtáčekOndřej Holzman v podcastu Médiáře.

Podcast Médiáře k vám přichází každou středu. Rozmlouváme v něm s výraznými aktéry českých médií, reklamy i marketingu.