Michal Šeda přešel z Publicisu do Mind2Flo

Šeda opustil Publicis po 10 letech. V Mind2flo dostal pozici data & development director.

Michal Šeda

Michal Šeda

Mediálně-technologická skupina Mind2Flo zkompletovala vedení své mediální divize. Jako data & development director nastupuje Michal Šeda, který přichází po 10 letech působení v Publicis Groupe, kde se soustředil na oblast ekonometrické analýzy a modelování návratnosti marketingových investic. V nové pozici se zaměří na pokročilou práci s daty, která by se měla pro klienty stát novým standardem řízení komunikace. „Tlak na efektivitu kampaní neustále roste a klienti chtějí mít přehled o skutečném přínosu marketingových investic do obchodních výsledků,“ říká.

Šeda je posledním členem sedmičlenného management týmu mediální divize Mindsquared, která nedávno představila svého šéfa Martina Králíka. Pod jeho vedením se skupina chce zaměřit na velké tendry a překročit v příštím roce miliardu v objemu zakázek. „Kvalitní práci s daty, kterou bude Michal klientům garantovat, vnímám jako dělicí čáru mezi agenturami starého střihu a těmi připravenými na budoucnost. Klienti už by se neměli spokojit s informací, jestli kampaň zafungovala nebo ne. Chceme jim nabídnout mnohem detailnější vhled na řízení marketingových investic,“ uvádí Králík.

Automatizaci práce s daty se Šeda věnuje od roku 2005. V minulosti pracoval na datových strategiích pro klienty Nestlé, Coca-Cola, Raiffeisenbank, ČSOB, mBank, Stock či Pilsner Urquell.