Po třech letech v Allegro Group přechází Michaela Langerová do digitálního týmu reklamní agentury WMC/Grey. Na pozici Digital Account Manager se bude starat o projekty pro značky Procter & Gamble a Volkswagen a aktivity v oblasti výkonnostního marketingu pro klienty Asklepion, Adventura nebo Víno-klub.cz.
„Bude se zároveň podílet na integrovaných kampaních v rámci agentury, které mají přesah z offline do online a naopak,“ uvedl Tomáš Votruba, šéf digitální divize WMC/Grey. V Allegru dělala naposledy manažerku značky Aukro.cz v online i offline kanálech.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden