Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Microsoft si na digitál vybral Konektor Social

Výběrové řízení softwarového giganta Microsoft na novou digitální agenturu vyhrál Konektor Social. Bude vést obsahové kampaně v Česku a na Slovensku, zároveň se zaměří na zapojení influencerů do kampaní Microsoftu. Na spolupráci bude za Microsoft dohlížet manažerka marketingové komunikace Zuzana Dobešová. Vedení agentury Konektor Social v těchto dnech naplno přebírá Rostislav Starý, který kvůli tomu odešel z vedení sesterské agentury PR.Konektor.

Rostislav Starý. Foto: Vojta Herout

Rostislav Starý. Foto: Vojta Herout

Obsahová agentura Konektor Social zdůrazňuje, že se v přípravě a vedení kampaní řídí modelem see–think–do–care Avinashe Kaushika, který zohledňuje různé fáze nákupního chování (potenciálních) zákazníků. Agentura aktuálně dělá pro klienty Mondelez, Stock, Sazka či Hornbach.