Výběrové řízení softwarového giganta Microsoft na novou digitální agenturu vyhrál Konektor Social. Bude vést obsahové kampaně v Česku a na Slovensku, zároveň se zaměří na zapojení influencerů do kampaní Microsoftu. Na spolupráci bude za Microsoft dohlížet manažerka marketingové komunikace Zuzana Dobešová. Vedení agentury Konektor Social v těchto dnech naplno přebírá Rostislav Starý, který kvůli tomu odešel z vedení sesterské agentury PR.Konektor.
Obsahová agentura Konektor Social zdůrazňuje, že se v přípravě a vedení kampaní řídí modelem see–think–do–care Avinashe Kaushika, který zohledňuje různé fáze nákupního chování (potenciálních) zákazníků. Agentura aktuálně dělá pro klienty Mondelez, Stock, Sazka či Hornbach.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden