Česká televize, Nova i Prima oznámily, kdy hodlají vysílat duely DrahošZeman. ČT už o víkendu naplánovala duel na čtvrtek 25. ledna od 20 hodin, odvysílá ho na ČT1 a ČT24, oba pozvání písemně potvrdili a „moderování bylo tradičně nabídnuto Václavu Moravcovi„. Nova dnes avizovala debatu na neděli 21. ledna ve 20.00. Prima tu svou plánuje na úterý 23. ledna ve 20.15, a to z Hudebního divadla Karlín s kapacitou 921 míst. „Pozváni byli oba kandidáti. Prezident Miloš Zeman pozvání do debaty přijal, na odpověď Jiřího Drahoše čekáme,“ sdělila Nova. I Primě Zeman potvrdil, na Drahoše se čeká. Ten hodlá jít jen do dvou duelů – na ČT a pak na televizi, kterou vybere Zeman.

Mig 21 jde k lidem online, vydal digitální zpěvník

Kapela s Jiřím Macháčkem v čele přenáší koncerty na Facebooku, Instagram má na soutěže.

Zpěvník kapely Mig 21 v papírové podobě

Zpěvník kapely Mig 21 má i papírovou podobu

Kapela Mig 21 po dlouhém „digitálním temnu“ začala ve spolupráci s agenturou Mediasharks systematicky komunikovat na sociálních sítích a na webu vůbec. „Zprvu jsme se tomu velmi bránili,“ říká Pavel Hrdlička, trumpetista kapely a její styčný důstojník pro digitál. „Dodneška vzpomínáme na náš hravý historický web ve Flashi, dost možná ho přidáme zpět jako nostalgickou volbu pro ty, které taky bavil,“ připomíná počátky online prezentace skupiny. Agenturu Mediasharks, která pomohla nastavit komunikaci kapely na Facebooku a Instagramu, oslovili letos, na doporučení. „Nejprve jsme vytvořili online aplikaci Zpěvník, dál jsme navázali na spolupráci při spoluřízení našich kanálů na sociálních sítích,“ přibližuje Hrdlička. S agenturou mají hudebníci pravidelné porady.

„Kluci z Migu přišli s krásnou myšlenkou digitalizace zpěvníku pro táborníky s iPadem či smartphonem,“ podotýkají Matouš Peschke a David Martínek z Mediasharks ke zmíněné online aplikaci. Grafiku výsledného webu, který k 21 nejznámějším skladbám Mig 21 nabízí akordy, noty, a kytarový i klavírní záznam, vytvořil dvorní grafik kapely Matěj Polák. Zpěvník vyšel také v papírové podobě jako kniha, může sloužit coby cancák.

Zpěvník kapely Mig 21 v papírové a digitální podobě

Zpěvník kapely Mig 21 v papírové a digitální podobě

V agentuře o sítě kapely pečují seniorní social media manager Miroslav Kaška a junior Jan Taneček. „Kromě live videí z dubnového koncertu v pražském Lucerna Music Baru, které souhrně vidělo přes 20.000 lidí, či květnového klipu ze záběrů fanoušků jsme s kapelou na Facebooku rozjeli merchandising i cílenou podporu událostí. Propojili jsme a začali aktivně používat Instagram, soutěže a vtahování fanoušků hravou formou do dění kolem kapely,“ popisuje Kaška.