Miky Karas přešel do agentury Innovate, povede tým brand experience

Agentura posiluje tým pro tvorbu brand strategií. Miky Karas dosud řídil kreativu v Cheilu.

Miky Karas (v popředí) a tým brand experience agentury Innovate

Miky Karas (v popředí) a tým brand experience agentury Innovate

Do pražské agentury Innovate na nově vzniklou pozici head of brand experience přichází Miky Karas, v minulosti kreativní ředitel agentur Symbio, S5ive a naposledy Cheil. V prostředí marketingu se pohybuje 13 let a během své kariéry získal řadu lokálních i mezinárodních ocenění za kreativitu i efektivitu. V Innovate bude mít na starosti vedení týmu zaměřeného právě na brand experience, respektive tvorbu strategií pro stávající značky jako Danone, Hisense, Iqos či Bosch, i pro nové klienty.

Innovate funguje na tuzemském trhu přes 20 let a specializuje se na takzvaný experiential marketing. Do kompetencí agentury tak spadá tvorba veškerých komunikačních aktivit, které pomáhají formovat značku směrem k lidem jako jeden ucelený prožitek - od strategií až po finální výstupy v offline i digitálním prostoru. „Brand experience je ve světě už zavedeným pojmem. U nás si klienti většinou představují, že děláme eventy. Pravdou je, že brand experience je komplexní přístup, který buduje emocionální propojení značky se zákazníkem všemi vhodnými prostředky. Může to být event stejně jako obsah pro sociální sítě, video nebo instalace ve veřejném prostoru. Naším cílem je vytvářet pro značky content, který jim zajistí výrazně vyšší pozornost i aktivní zastánce,“ vysvětluje princip fungování agentury její zakladatel a majitel Jiří Macháček.

„Když se lidí zeptáte, co chtějí, jen těžko vám řeknou: chceme konzumovat nudnou a neodvážnou reklamu. Spíš vám odpoví něco ve smyslu, že se chtějí bavit a něco prožívat. Navíc v dnešní době performance a data-driven marketingu je o to víc nutné, aby značky lidem dávaly smysl - přinášely relevantní emoce a nabízely přidanou hodnotu. A to jak svými produkty, tak i komunikací. Brand experience odlišuje ty nejúspěšnější značky jako jsou třeba Patagonia, Apple nebo Ikea, od těch ostatních,“ dodává Miky Karas k měnícím se potřebám značek.

Miky Karas v nové roli v agentuře Innovate

Miky Karas v nové roli v agentuře Innovate