Milan Kubát bude v agentuře Marketup řídit rozvoj obchodu

Další seniorní tvář ve vedení agentury má zkušenosti z Taste, Economie, Slevomatu i Burdy.

Milan Kubát

Milan Kubát

Po loňském nástupu Andreje Štuka do pozice kreativního ředitele hlásí agentura Marketup další posilu managementu. Na pozici head of growth & business development nastoupil Milan Kubát, který dosud tři a půl roku působil v agentuře Taste na obdobné pozici.

V oblasti business developmentu má bohaté zkušenosti. Začínal v roce 1997 u operátora Eurotel (dnes O2), kde působil 11 let. Poté přešel do Centrum Holdings, kde se ze sales managera postupně posunul až na pozici obchodního ředitele. Následně pracoval jako obchodní ředitel v Economii a ve Slevomatu, kde vedl několik obchodních týmů. Zkušenosti získal i v Burda International, kde zastával roli head of digital sales.

„Milan se pohybuje už od roku 2008 v oboru digitálního marketingu a reklamy, zároveň má dlouholeté zkušenosti v řízení prodeje a business developmentu. Díky tomu rozumí potřebám ředitelů marketingu, marketingových a brand manažerů a je schopen zkoordinovat přípravu komplexních brandových a komunikačních strategií pro naše zákazníky,“ uvedl k novému manažerovi šéf Marketupu Miroslav Král.