Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Milica Petrik vede digitální tým Havasu

Milica Petrik

Milica Petrik

Do čela digitálního týmu pražské pobočky komunikační agentury Havas se postavila Milica Petrik. Přichází z digitální agentury Brandz Friendz, kde působila posledních pět let. Začínala tam jako projektová manažerka, postupně se propracovala do vedení. Starala se hlavně o chod firmy, klientský servis a dohlížela na rentabilitu hlavních projektů. K jejím klientům patřily značky Tesco, O2, Cinema City, Nestlé nebo Česká spořitelna. V Havasu bude mít jako digital director na starosti tvorbu digitálních strategií a rovněž kompletní klientský servis digitální divize.