Výrobce cukrovinek Mondelez Czech Republic uzavřel výběrové řízení pro značku Milka, které se týkalo dlouhodobé správy Facebooku a dalších online kanálů. Vítězem se stala agentura TL5 Digital, která tak má od 1. dubna na starosti správu Facebooku, Instagramu, Youtube a webu značky Milka v České republice i na Slovensku. Milka je aktuálně největší stránka v oblasti cukrovinek na českém Facebooku a celkově čtvrtá největší stránka mezi značkami obecně,“ uvádí agentura na základě dat od Socialbakers.
Pro TL5 Digital nejde o první spolupráci, letos se také podílela na valentýnské kampani Milky a z portfolia Mondelez Czech Republic se stará o Facebook aktivity značky Tuc a nově bude spolupracovat na kampani v sociálních sítích pro značku kávy Jacobs.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
