Výrobce cukrovinek Mondelez Czech Republic uzavřel výběrové řízení pro značku Milka, které se týkalo dlouhodobé správy Facebooku a dalších online kanálů. Vítězem se stala agentura TL5 Digital, která tak má od 1. dubna na starosti správu Facebooku, Instagramu, Youtube a webu značky Milka v České republice i na Slovensku. Milka je aktuálně největší stránka v oblasti cukrovinek na českém Facebooku a celkově čtvrtá největší stránka mezi značkami obecně,“ uvádí agentura na základě dat od Socialbakers.
Pro TL5 Digital nejde o první spolupráci, letos se také podílela na valentýnské kampani Milky a z portfolia Mondelez Czech Republic se stará o Facebook aktivity značky Tuc a nově bude spolupracovat na kampani v sociálních sítích pro značku kávy Jacobs.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
