V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Milka uvádí řadu čokolád Darkmilk, s třemi různými příchutěmi

Reklama na Milku Darkmilk se natáčela v Česku

Na novinku upozorní reklamní spot, který se natáčel v Čechách, v industriálním prostředí ateliéru Toušeň. Reklamní kampaň připravila amsterodamská agentura Weiden+Kennedy.

Od dubna najdou zákazníci v prodejní síti novou produktovou řadu čokolád Milka s názvem Darkmilk. Výrobce čokolády Mondelez jí vstupuje do nového segmentu čokolád, které jsou sice stále mléčné, ale díky zvýšenému, minimálně 40% obsahu kakaové sušiny, se chuťově přibližují čokoládám tmavým. V nabídce jsou aktuálně tři příchutě - tmavá mléčná, mandlová a se slaným karamelem. Všechna balení mají 85 gramů.

Milka Darkmilk klasická mléčná

Milka Darkmilk klasická mléčná

Milka Darkmilk s mandlemi

Milka Darkmilk s mandlemi

Milka Darkmilk se solí a karamelem

Milka Darkmilk se solí a karamelem

„Výzkumy ukazují, že s rostoucím věkem lidé upřednostňují tmavé varianty čokolády. Pro řadu z nich jsou ale ty, které jsou dostupné na trhu, příliš hořké a postrádají jemnost, kterou oceňují u mléčné čokolády. Nová řada cílí přesně na tyto zákazníky,“ říká Lenka Čermáková, manažerka marketingu čokolád Milka.

Nové tabulkové čokolády jsou stejně jako ostatní tyto produkty založeny na obsahu stoprocentního alpského mléka. Na jejich obalu je logo programu Cocoa Life pro udržitelné pěstování kakaa.

Milka Darkmilk. Klíčový vizuál

Milka Darkmilk. Klíčový vizuál kampaně