Komunitní web pro matky Mimibazar, který patří do portfolia Czech News Center, poprvé od vzniku v roce 2004 mění logo a vzhled svých stránek. Cílem je přehlednější a modernější web, uživatelská přívětivost na všech zařízeních a rychlost načítání.
Změna je postupná. Začalo se domovskou stránkou a další sekce budou následovat v průběhu roku. „Pro postupnou změnu designu jsme se rozhodli z toho důvodu, abychom ukázali, že na Mimibazaru začal pracovat nový tým, který bude mít okamžité výsledky a bude vidět, že pracujeme na vylepšování celého webu,“ vysvětluje head of e-commerce Martin Slavík proč se nepředělává celý projekt najednou.
„Struktura návštěvníků mimi webů v Česku je prakticky stejná, Mimibazar nabídne vysokou afinitu pro ženy od 25 do 44 let. Změnou grafické identity jdeme naproti mladší části cílové skupiny, protože starší design nesplňoval její očekávání. Podle našich dat s námi uživatelky zůstávají dlouhodobě, připravujeme si tak půdu pro dlouhodobý růst,“ doplňuje Jan Sladovník, performance e-commerce manager Czech News Center.
Mimibazar klientům kromě zacílených displejových kampaní nabízí takzvané nativní kampaně – soutěže a testování, které nabízejí aktivní zapojení uživatelů se značkou klienta. „S návštěvníky, kteří interagovali s danou nativní kampaní poté dokážeme pracovat v našem reklamním systému, čímž výrazně zvýšíme efektivitu kampaní klienta,“ dodává Sladovník. Ten nastoupil do Czech News Center loni v září právě do týmu e-commerce, do kterého nyní patří weby Mimibazaru a skupina cenových srovnávačů Hledejceny.cz.
Mimibazar.cz navštívilo v sezóně v listopadu bezmála milion uživatelů, kteří si zobrazili přes 20 milionů stránek. Jedná se o obsahově široký web, který nabízí nejen prodej a nákup nového či použitého zboží, ale také diskuse, recepty, recenze, poradny i lifestylový magazín. Do skupiny Mimibazar patří také Mimibazar.sk, Mimiaukce.cz, Mimiaukcia.sk a Mimishop.cz.