Agenturní skupina Mind2Flo pod vedením Jana Galgonka pokračuje v naplňování svého cíle stát se hráčem s celosvětovou působností. Rok od svého založení kupuje česko-australskou konzultační společnost Bluez.io, která se specializuje na pomoc právě globálním firmám s digitální inovací a transformací. Česká skupina se tak rozroste o tým 30 lidí a portfolio klientů na třech kontinentech, respektive v Austrálii, USA a Velké Británii.
Koupi Bluez.io označuje Mind2Flo za „zásadní milník“ svého vývoje. „Příběh Mind2Flo touto akvizicí akcelerujeme minimálně o tři roky vpřed,“ prohlásil zakladatel a šéf skupiny Galgonek. Součástí akvizice je také seniorní expertní tým v čele s Andrejem Hájkem, spoluzakladatelem Bluez.io, který se současně stává šéfem technologické divize Flo (druhou, mediální divizí je Mindsquared). Právě technologická divize Flo, v níž má většinový podíl investiční skupina Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, akvizici realizuje. Mediální divizi Mindsquared vlastní skupina KKCG Karla Komárka. Hodnota oznámené akvizice nebyla zveřejněna.
Hájek, který Bluez.io založil před pěti lety s Marianem Grofčíkem, chce ve Flo zopakovat principy raketového růstu, jimiž prošla Bluez.io: „Ověřili jsme si, že velcí hráči už nestojí o tradiční pojetí transformačních aktivit, které jsou často velmi rozsáhlé a zbytečně rigidní. Dnes už k nim hledají alternativy, které díky flexibilnímu provedení přinesou rychlejší výsledek. Dokázali jsme na tuto změnu zareagovat, a proto dnes disponujeme tím správným know-how, sadami nástrojů a procesů, které odpovídají očekávání velkých firem a posunou je do nové generace byznysu.“
Bluez.io vznikla v roce 2018, paralelně zahájila činnost v Česku a v Austrálii. V letech 2021 a 2022 ztrojnásobila počet lidí v týmu a vygenerovala příjmy 75 milionů Kč, přičemž 90 % byznysu realizuje mimo český trh. Mezi její klienty patří Avast, firmy ze skupiny Zalando nebo významní hráči z bankovní sféry. Pro řízení vztahů se zákazníky využívá platforem Salesforce a MuleSoft.