Mediálně-technologická agenturní skupina Mind2flo v čele s Janem Galgonkem představuje vlastní studio pro brand experience. V jednom funkčním celku klientům nabídne mix brandových, strategických i digitálních kompetencí. Tým studia od července vede Pavel Flégl. Ten se zakladatelem Mind2flo Galgonkem spolupracuje už od roku 2014, kdy se Fléglova digitální agentura Bistro majetkově propojila s mediální agenturou Adexpres, kterou Galgonek zakládal a vlastnil. Tu v roce 2015 koupila mezinárodní skupina Dentsu, z níž Galgonek i Flégl odešli v roce 2021. „Nejvýraznější vliv na Fléglovu kariéru mělo působení v Leo Burnett v Kuala Lumpur, kde si osvojil principy brand experience přístupu a začal je prosazovat i po návratu do Česka,“ uvádí dnes Mind2flo.

Pavel Flégl
Koncept studia reaguje na dynamické změny, kterými prochází společnost, trh i samotné značky, a které přinášejí důraz na práci s daty a potřebu digitalizace. „Dobrý příklad je třeba e-commerce. Trh je tak přesaturovaný, že čistý performance marketing dávno nestačí. Značky se proto ptají, jak posílit image, diferenciaci a loajalitu zákazníků, aby zůstaly relevantní. Klasický advertising tohle nevyřeší, ale brand experience díky mezioborovému přístupu staví značky, které obstojí,“ vysvětluje šéf a zakladatel Mind2flo Galgonek.
„Na našem trhu nic podobného reálně neexistovalo. Najdete tu samostatné brandové konzultačky nebo jednotlivce, špičková design studia i digitální agentury, ale troufám si tvrdit, že jsme jediní, kdo tyto kompetence spojuje do jednoho funkčního celku,“ prohlašuje Pavel Flégl.
„Brand experience neboli BX je buzzword, kterým můžeme zjednodušeně označit jakoukoliv aktivitu, kdy dochází k interakci zákazníka se značkou – dá se tak aplikovat prakticky na jakoukoliv část customer journey. Ve Flo jsou pro nás ale z hlediska BX důležité dva úhly pohledu,“ popisuje šéf studia. „Prvním je definice značky jako takové, kdy se soustředíme na tvorbu brandových strategií, positioningu, tvorbu identity, navazujících distinktivních assetů a jejich následné implementace do finálních touchpointů. Druhým úhlem je pak příprava samotné komunikace. Ať už pro klienty připravujeme branded content, komunikaci na sociálních sítích nebo digitální platformy, vždy je pro nás klíčové správné vnímání filozofie značky a její maximální utilizace. Díky předchozím působení v mediálních a komunikačních agenturách zvládáme značku precizně připravit k využití ve finálních touchpointech. Samozřejmostí je pro nás specifikace brandu v digitálním prostředí, motion design, tvorba taglines, tone of voice, ale například i tvorba čistě sonických identit.“
Studio aktuálně pracuje mimo jiné na repositioningu značky Allwyn z portfolia KKCG, která vstupuje na globální trh (KKCG skupinu Mind2flo spoluvlastní), architektuře brandu moto krosových elektromotorek MXM nebo na identitě pro celosvětovou iniciativu More Than Equal na podporu zastoupení žen v závodech Formule 1, která byla představena teď během Velké ceny Británie na okruhu v Silverstone. Pro J&T Banku studio připravilo identitu a komunikaci výstavy v netradičním prostředí J&T Banka Art Index Pop-up. Studio řeší také tvorbu obsahu pro sociální sítě Ultra Premium Brand a jejich portfolio značek prémiového alkoholu. K dalším klientům pak patří fintechové projekty, které podobně jako samotné studio vstupují na nově zformovaný trh a staví veškerou svou komunikaci od základů.

Ukázka práce pro More Than Equal

Ukázka práce pro MXM

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
