Novým managing directorem mediální agentury Mindshare ze skupiny GroupM nadnárodního uskupení WPP převezme Ondřej Bartůněk. Ten pracuje v agentuře od července 2018 a dosud řídil její digitální oddělení. Novou funkci bude zastávat od 1. října. Vystřídá současného generálního ředitele Martina Hanzala, který z firmy odchází. Agenturu vedl od předloňského jara, kdy střídal Jiřího Vítka. Bartůněk bude přímo odpovědný šéfovi Mindshare pro střední a východní Evropu, kterým je Zoran Jovanović.
Ten zdůrazňuje Bartůňkovo „digitální“ know-how, které si nese mimo jiné z předchozího působiště v globální technologické firmě Adform, kde řídil týmy konzultantů v Praze, Istanbulu a Dubaji: „Ondřejova profesní minulost a hodnotné zkušenosti v rámci digitální reklamy a programatiku umožnily velmi rychle inovovat portfolio produktové nabídky Mindshare.“
„Jmenování Ondřeje Bartůňka do pozice šéfa pražské kanceláře Mindshare je logickým krokem v rámci současné strategie agentury,“ potvrdil šéf tuzemské divize GroupM Jiří Svoboda. „Můžeme těžit z jeho rozsáhlých digitálních zkušeností, ale také silných organizačních schopností.“